VALORS:

Partim d’una proposta pedagògica que té com a finalitat l’educació integral (àmbit motor, cognitiu, socio - afectiu i comunicatiu) dels nostre alumnes.


Educació Integral

Estem convençuts que els aspecte emocionals (motivació, metes, expectatives, autoconcepte, autoestima) estan íntimament lligats amb les capacitats cognitives.  L’alumne  és el protagonista del seu procés d’aprenentatge.

L’alumne és el protagonista del procés d’aprenentatge.

L’escola treballa de forma explícita, com a part bàsica del procés de socialització: els valors morals (esforç i responsabilitat);  les habilitats emocionals  (autoregulació) i; les   relacions interpersonals (respecte i diàleg) que permetran als infants formar part d’una societat canviant i plural.

Desenvolupament aspectes intra i interpersonals

Potenciem el treball col·laboratiu en contra d’un més individualista i competitiu.

Treball col·laboratiu

El nostre centre opta clarament per un model d’escola inclusiva en la qual el punt de partida és el respecte dels diferents ritmes d’aprenentatges i on tots els infants tinguin cabuda.

Escola inclusiva

Els mestres, per la seva banda, són els protagonistes del procés d’ensenyament que té com a punt de partida la reflexió i el treball en equip.

Els mestres son els protagonistes del procés d’ensenyament.

L’avaluació és entesa com una eina de reflexió que permet el diagnòstic i possibilita la millora constant dels processos d’ensenyament – aprenentatge i de gestió del centre.

Professionalitat Millora constant Innovació.

La nostra escola vol ser un espai de trobada entre famílies i docents a través del diàleg. Revaloritzant la tasca del professorat i el paper de les famílies com a part essencial en l’educació.

Escola oberta i acollidora.
Sentiment de pertinença.

MISSIÓ:

La principal finalitat de la nostra escola és contribuir al creixement personal dels nostres alumnes en el seu procés de socialització i individualització.

Socialització

Individualització

Desenvolupar al màxim les capacitats i competències de tots i cadascun dels infants, com a principi fonamentador de l’equitat i garantia, alhora, de la cohesió social.

Competències

Capacitats

VISIÓ:

Volem formar a persones que siguin capaços d’adaptar-se als canvis i poder decidir el seu futur.

Trajectòries individuals

Autònomes

Volem formar persones autònomes que puguin ser part activa de la societat canviant en la qual vivim de forma responsable.

Responsables
Crítiques