![]() |
|
VALORS: Partim d’una proposta pedagògica que té com a finalitat l’educació integral (àmbit motor, cognitiu, socio - afectiu i comunicatiu) dels nostre alumnes. |
|
Estem convençuts que els aspecte emocionals (motivació, metes, expectatives, autoconcepte, autoestima) estan íntimament lligats amb les capacitats cognitives. L’alumne és el protagonista del seu procés d’aprenentatge. |
L’alumne és el protagonista del procés d’aprenentatge. |
L’escola treballa de forma explícita, com a part bàsica del procés de socialització: els valors morals (esforç i responsabilitat); les habilitats emocionals (autoregulació) i; les relacions interpersonals (respecte i diàleg) que permetran als infants formar part d’una societat canviant i plural. |
Desenvolupament aspectes intra i interpersonals |
Potenciem el treball col·laboratiu en contra d’un més individualista i competitiu. |
Treball col·laboratiu |
El nostre centre opta clarament per un model d’escola inclusiva en la qual el punt de partida és el respecte dels diferents ritmes d’aprenentatges i on tots els infants tinguin cabuda. |
Escola inclusiva |
Els mestres, per la seva banda, són els protagonistes del procés d’ensenyament que té com a punt de partida la reflexió i el treball en equip. |
Els mestres son els protagonistes del procés d’ensenyament. |
L’avaluació és entesa com una eina de reflexió que permet el diagnòstic i possibilita la millora constant dels processos d’ensenyament – aprenentatge i de gestió del centre. |
Professionalitat Millora constant Innovació. |
La nostra escola vol ser un espai de trobada entre famílies i docents a través del diàleg. Revaloritzant la tasca del professorat i el paper de les famílies com a part essencial en l’educació. |
Escola oberta i acollidora. |
MISSIÓ: La principal finalitat de la nostra escola és contribuir al creixement personal dels nostres alumnes en el seu procés de socialització i individualització. |
Socialització Individualització |
Desenvolupar al màxim les capacitats i competències de tots i cadascun dels infants, com a principi fonamentador de l’equitat i garantia, alhora, de la cohesió social. |
Competències Capacitats |
VISIÓ: |
Trajectòries individuals Autònomes |
Volem formar persones autònomes que puguin ser part activa de la societat canviant en la qual vivim de forma responsable. |
Responsables |